امروز : شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵
تاریخ : ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۶:۰۵ نسخه چاپی ذخیره فایل ارسال به دوستان

آغاز ثبت درخواست میهمان

بازه درخواست میهمان سامانه آموزشی دانشگاه در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ از تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ لغایت ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ اعلام می گردد.

به گزارش و احد آموزش مرکز ۳۳

دانشجوی گرامی
با سلام؛ بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، بازه درخواست میهمان سامانه آموزشی دانشگاه در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ از تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ لغایت ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ اعلام می گردد.
در فرآیند میهمان توجه به موارد ذیل الزامی می باشد:
۱- کلیه درخواست ها توسط خود دانشجو و فقط در سامانه سجاد قابل ثبت و بررسی می باشد.
۲- فرآیند تایید درخواست سه مرحله ای بوده و مرکز مبداً، مرکز مقصد و واحد استان مبداً ملزم به بررسی درخواست ها و در نهایت تایید و یا رد درخواست ها می باشند.
۳- تقویم انتخاب واحد دانشجویانی که درخواست میهمانی ایشان تایید گردیده است، پس از تکمیل مراحل فوق الذکر مورد نظر به مدت یک هفته جهت حذف انتخاب واحد قبلی در مرکز مبدا و ثبت انتخاب واحد جدید در مرکز مقصد فعال می گردد.

کد تصویری این مطلب جهت مشاهده در تلفن همراه: کد دو بعدی آغاز ثبت درخواست میهمان

آشنایی با سیستم سراج

سیستم رصد و پاسخگویی سنجش سراج

© 2015 کلیه حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ میباشد.