امروز : جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
تاریخ : ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۷:۵۱ نسخه چاپی ذخیره فایل ارسال به دوستان

نامه شروع ترم جدید به اساتید محترم واحد ۳۳

استاد فرهیخته با سلام و تحیت؛   احتراماً؛ ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به مناسبت آغاز نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴، به منظور هماهنگی هر چه بیشتر انتظار می رود در ترم جاری نسبت به موارد ذیل اهتمام لازم به عمل آید:   فعال نمودن کانون کارآفرینی و همکاری در پیشبرد اهداف انجمن های Read More

استاد فرهیخته

با سلام و تحیت؛

 

احتراماً؛ ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به مناسبت آغاز نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴، به منظور هماهنگی هر چه بیشتر انتظار می رود در ترم جاری نسبت به موارد ذیل اهتمام لازم به عمل آید:

 

  1. فعال نمودن کانون کارآفرینی و همکاری در پیشبرد اهداف انجمن های علمی دانشجویان
  2. ایده یابی و خلق ایده ها در کلاس درس مرتبط با موضوعات تدریس
  3. اولویت بندی پروژه های کلاسی و تحویل آن به واحد آموزش پس از ارسال لیست نهایی جهت استفاده در پایگاه اطلاعات کتابخانه، امور فرهنگی و پیگیری ثبت معنوی در انجمن های علمی تخصصی دانشگاه جامع علمی کاربردی (عناوین پروژه ها در راستای محور الویت ها باشد)
  4. مشارکت فعال و تشویق دانشجویان در نمایشگاه های دستاوردهای مرکز و ارائه ی کامنت مرتبط با موضوع درسی در سایت واحد ۳۳  (مقاله یا تالیفات) – هماهنگی با مسئول دفتر حوزه ریاست
  5. گزارش کارورزی و کاربینی و ارائه ی آن طبق فرمت تعیین شده به واحد آموزش
  6. حضور اساتید معزز در جلسات، مراسم ها، نمایشگا ها و …
  7. الزام به شرکت در جلسات گروه های آموزشی و ارائه نظر در ارتقاء سطح کیفی در زمینه اهداف، محتوا، روشها و ارزشیابی درسهای مرتبط تدریس
  8. پس از پایان هر کلاس لیست حضور و غیاب را به مسئول شیفت طبقه سوم تحویل واز بردن پوشه کلاسی خودداری فرمایید.
  9. حضور و غیاب دانشجو را با علامت ( ü) به معنای حضور و (غ) به معنای غیبت در لیست های حضور و غیاب با خودکار مشخص فرمایید.
  10. از اضافه نمودن اسامی دانشجویان به صورت دستی در لیست حضور و غیاب بدون هماهنگی واحد آموزش جدا خودداری فرمایید.
  11. از مخدوش نمودن لیست حضور و غیاب خودداری فرمایید.
  12. جهت کنسل نمودن کلاس، ۴۸ساعت قبل مسئول آموزش و پژوهش را در جریان قرار داده تا به دانشجویان اطلاع رسانی گردد.
  13. در صورت کنسلی کلاس به هر دلیل نسبت به برگزاری کلاس جبرانی با هماهنگی مسئول آموزش و پژوهش، اقدام فرمایید.
  14. اسامی قطعی دانشجویان حذفی (غیبت ۳/۱۶) جهت دانشجویان تا تاریخ ۰۱/۰۳/۹۵ مطابق لیست پیوست اعلام گردد.
  15. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه نمره قبولی در آزمون پایان پودمان ۱۲ و پایان ترم ۱۰ می باشد ، بارم نمره آزمون پایان پودمان را حداقل از ۱۴ نمره لحاظ نموده و ۶ نمره باقیمانده را به فعالیتهای کلاسی ،حضور در کلاس ومیان ترم اختصاص نمایید.
  16. به منظور تسهیل در برقراری ارتباط با مسئول آموزش وپژوهش شماره تلفن همراه ۰۹۱۹۶۰۷۸۴۷۳ و یا شماره ۸۴۰۴۱۰۰۰ داخلی ۱۰۳ معرفی می گردد. لذا هرگونه کنسلی کلاس را از طریق SMS یا تماس تلفنی حداقل ۲۴ ساعت قبل اطلاع رسانی فرمایید.
  17. میزان محاسبه حق التدریس جنابعالی در ترم جاری براساس مبلغ قید شده در قرارداد و میزان محاسبه ساعت تدریس بر اساس ساعات قید شده در لیست حضور و غیاب برای هر کلاس خواهد بود.
  18. ۱۱-خواهشمند است جهت مکاتبات اداری یک ایمیل با موضوع نام و نام خانوادگی خود به آدرس baygani33@yahoo.com ارسال فرمایید.
  19. ۱۲-خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نمایید.
  20. پیشاپیش از همکاری که مبذول می­فرمایید کمال تشکر و سپاس را دارم.

با تجدید احترام

محمد بنائیان سفید

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی واحد ۳۳ تهران

کد تصویری این مطلب جهت مشاهده در تلفن همراه: کد دو بعدی نامه شروع ترم جدید به اساتید محترم واحد ۳۳

آشنایی با سیستم سراج

سیستم رصد و پاسخگویی سنجش سراج

© 2015 کلیه حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ میباشد.