امروز : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲

تاریخ : ۱۳۹۲/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۱ نسخه چاپی ذخیره فایل ارسال به دوستان

کارشناسی مدیریت هتلداری مهر ۹۱

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text] برنامه آزمون پایان پودمان رشته      کارشناسی مدیریت هتلداری مهر ۹۱   ردیف عنوان درس   روز تاریخ ساعت شروع ۱   مدیریت رستوران سه شنبه ۲۴/۱۰/۹۲ ۰۰/۱۵ ۲   بازاریابی و فروش در صنعت هتلداری شنبه ۲۸/۱۰/۹۲ ۰۰/۱۵ ۳   ارتباط با مشتری دوشنبه ۳۰/۱۰/۹۲ ۰۰/۱۵ ۴   روانشناسی گردشگری چهارشنبه ۰۲/۱۱/۹۲ ۰۰/۱۵ Read More

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

برنامه آزمون پایان پودمان رشته      کارشناسی مدیریت هتلداری مهر ۹۱

 

ردیف

عنوان درس

 

روز

تاریخ

ساعت شروع

۱

 

مدیریت رستوران

سه شنبه

۲۴/۱۰/۹۲

۰۰/۱۵

۲

 

بازاریابی و فروش در صنعت هتلداری

شنبه

۲۸/۱۰/۹۲

۰۰/۱۵

۳

 

ارتباط با مشتری

دوشنبه

۳۰/۱۰/۹۲

۰۰/۱۵

۴

 

روانشناسی گردشگری

چهارشنبه

۰۲/۱۱/۹۲

۰۰/۱۵

۵

فرهنگ سازی در صنعت هتلداری

شنبه

۰۵/۱۱/۹۲

۰۰/۱۵

۶

زبان انگلیسی پیشرفته ( هتلداری )

دوشنبه

۰۷/۱۱/۹۲

۰۰/۱۵

۷

شناخت صنعت گردشگری (غیر مرتبطین)

چهارشنبه

۰۹/۱۱/۹۲

۰۰/۱۵

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][dt_gap height=”30″][dt_divider style=”thick”][dt_gap height=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

نکات مهم:

۱ – همراه داشتن کارت ورود به آزمون الزامی است.

۲ – نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشید.

۳ – از آوردن تلفن همراه به جلسه آزمون جدا خودداری کنید.

۴ – از آوردن وسایل اضافه از قبیل کیف، کتاب، جزوه و غیره به جلسه آزمون خودداری نمائید.

۵ – با توجه به شماره کارت ورود به آزمون و شماره صندلی در محل تعیین شده مستقر شوید.

۶ – برگه صورتجلسه آزمون را با قید نام و نام خانوادگی خود امضاء کنید.

۷ – نام خانوادگی استاد مدرس خود را در برگه سئوالات و پاسخ نامه در محل نام استاد قید نمائید.

۸ – در صورت مشاهده هرگونه تقلب اعم از داشتن جزوه و یادداشت، نوشتن روی صندلی، صحبت کردن و غیره، پاسخنامه شخص خاطی برابر آئین نامه امتحانات ضبط و از آزمون مربوط محروم خواهد شد.

با آرزوی موفقیت

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

کد تصویری این مطلب جهت مشاهده در تلفن همراه: کد دو بعدی کارشناسی مدیریت هتلداری مهر ۹۱

آشنایی با سیستم سراج

سیستم رصد و پاسخگویی سنجش سراج

© 2015 کلیه حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ میباشد.