حقوق مدیریت بازاریابی گردشگری هتلداری طراحی لباس آشپزی مترجمی تشریفات روابط عمومی معماری کامپیوتر و برنامه نویسی

رشته کاردانی و کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار و بازاریابی

همه کسب و کارهای کوچک و متوسط (شرکت های دولتی و خصوصی و استارتاپ ها) برای پیشرفت و توسعه خود نیاز به تخصص دانشگاهی – علمی و تجربی در زمینه بازاریابی و دانش کسب و کار دارند. امروزه در صورتی که کسب و کارهای موفق را بررسی کنیم در می بابیم که عامل اصلی موفقیت و پیشرفت آنها سیستم مدیریت کسب و کار دانش بنیان آنها و بازاریابی اصولی و علمی بر مبانی اهداف تعالی آن شرکت می باشد.

بطور کل می توان گفت تمام شرکت هایی که بر مبانی اصول مدیریتی درست، گام برندارند و بازاریابی اصولی و هدفمند نداشته باشند محکوم به نابودی و ورشکستگی هستند.

مدیریت کسب و کار یعنی مدیریت و اشراف راهبردی بر تمام قسمت های کسب و کار، مانند حسابداری، بازاریابی، منابع انسانی، مدیریت عملیات، مدیریت تبلیغات و برنامه‌ریزی استراتژیک، پروژه، مدیریت روابط، مدیریت اجرائی، خرید و فروش و …

مدیریت، کارآفرینی، مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، تجارت و اقتصاد، مدیریت منابع انسانی، مدیریت خدمات، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت پروژه

امکان برنامه ریزی درسی پنجشنبه و جمعه ها ویژه شاغلین

توسعه اقتصادی و مالی کشورها و دولت ها مستلزم بهبود و ارتقاء کیفیت مدیریت در سازمان های اقتصادی و اجتماعی، تمام کسب و کارها، شرکت های دولتی و خصوصی و تمام استارتاپ ها است. با بهبود مدیریت است که می‌توان بهره‌وری را افزایش داد و از ظرفیت‌ها و امکانات موجود، کالا و خدمات بیشتری را تولید کرد. بهبود مدیریت نیز مستلزم آگاهی و تسلط به دانش مدیریت است. باتوجه به اهمیت مدیریت در رشد و ارتقاء سازمان‌ها و جوامع، نظام‌های آموزش عالی کشورها آموزش و تحقیق در حوزه مدیریت را از نظر کیفی و کمی به سرعت توسعه داده‌اند.

در ایران در حوزه مدیریت کسب و کار و بازاریابی در دانشگاه های کشور رشته های کاردانی و کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مدیریت کسب و کار ، رشته های کاردانی و کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی بازاریابی، رشته های کاردانی و کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مدیریت مالی، رشته های کاردانی و کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مدیریت پروژه و فرآیند، رشته های کاردانی و کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی کارآفرینی، رشته های کاردانی و کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی اقتصاد و حسابداری و … در تمام حوزه های مدیریتی وجود دارد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه مهارت محور و متخصص حوزه های مهارتی علمی-کاربردی بوده که بانی تخصص های علمی بیشماری در حوزه های مختلف در ایران محسوب می شود. در این دانشگاه در حوزه مدیریت کسب و کار و بازاریابی رشته های کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار، کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار،  کاردانی حرفه ای بازاریابی، کارشناسی حرفه ای بازاریابی وجود دارد.

مشاغل موجود در حوزه مدیریت کسب و کار و بازاریابی بسیار متنوع می باشد بطوری که تمام شرکت ها و کارخانجات دولتی و غیر دولتی خدماتی و تولیدی دارای صادرات و واردات، تمام هولدینگ های صنعتی و نیمه صنعتی، و تمام شرکت های بین المللی همواره دنبال استخدام مدیر و کارمند و کارشناس مسلط به کسب و کار و بازاریابی هستند.

امکان برنامه ریزی درسی پنجشنبه و جمعه ها ویژه شاغلین

انواع شغل های مهم در حوزه مدیریت کسب و کار و بازاریابی بصورت زیر می باشد:

  • کارمند شرکت های دولتی و خصوصی خدماتی، تولیدی و …
    مدیرعامل شرکت های کوچک و متوسط دولتی و خصوصی
  • مدیر پروژه
  • مدیر منابع انسانی
  • مدیر بازرگانی
  • مدیر امور مالی
  • مدیر خدمات فروش و بازاریابی
  • مدیر امور بین الملل
  • مدیر استراتژیک
  • مدیر امور اجرائی
  • مدیر تحقیق و توسعه
  • مدیر امور اداری
  •  مدیر امور مشتریان
  • موسس و مشاور کسب و کار و بازاریابی
  • مدیر سازمان
  • مدیر کارآفرینی و نوآوری
  • معلم و مدرس در دانشگاه، مدرسه و موسسات آموزشی
  • مدیر حوزه تجارت الکترونیک
  • مدیر تولید و خدمات و محصولات
  • مدیر بهره وری
  • حسابدار و کارمند مالی
  • کارمند امور اداری و دفتری

رشته های مدیریت کسب و کار و بازاریابی علاوه بر جذابیت آموزش و مقبولیت جهانی، یکی از رشته های پر مخاطب، با بازار کار بسیار جذاب می باشد که در تمام کشورهای صنعتی و کشورهای مقصد مهاجرت در جهان همواره امتیاز بسیار بالایی را در جهت پذیرش و اقامت به فارغ التحصیلان این رشته اختصاص می دهند.

مرکز آموزش دانشگاهی علمی کاربردی موسسه فرهنگی هنری پیشرو پژوهان (واحد ۳۳) با بیش از ۱۵ سابقه در زمینه جذب دانشجو و آموزش رشته های کاردانی و کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار و کاردانی و کارشناسی حرفه ای بازاریابی و دوره های کوتاه مدت مدیریت، کسب و کار و بازاریابی که زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هر سال در دو نوبت، در نیمسال های مهرماه و بهمن ماه، از طریق سازمان سنجش کشور بدون کنکور و بدون نیاز به پیش دانشگاهی اقدام به جذب و پذیرش دانشجو در رشته های کاردانی و کارشناسی می کند.

توجه نمایید در مرکز آموزش دانشگاهی علمی کاربردی موسسه فرهنگی هنری پیشرو پژوهان (واحد ۳۳) برای ثبت نام در رشته های مقاطع کاردانی (فوق دیپلم) و کارشناسی (لیسانس) کاردانی و حرفه ای مدیریت کسب و کار و کاردانی و کارشناسی حرفه ای بازاریابی نیاز به مرتبط بودن رشته قبلی و دیپلم شما نیست. یعنی شما با هر نوع مدرک دیپلم و هر رشته ای می توانید در رشته کاردانی حرفه ای  مدیریت کسب و کار و کاردانی حرفه ای بازاریابی این مرکز ثبت نام کنید و با هر نوع مدرک کاردانی و هر نوع مدرک کارشناسی و هر رشته ای می توانید در رشته کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار و کارشناسی حرفه ای بازاریابی این مرکز ثبت نام کنید و از ترم آتی دانشجوی این دانشگاه شوید.

امکان برنامه ریزی درسی پنجشنبه و جمعه ها ویژه شاغلین

اساتید و مدرسان رشته هایبازاریابی و مدیریت کسب و کار این مرکز دانشگاهی از بهترین اساتید بازارکار و مدیریت و بازاریابی در کشور بوده که علاوه بر سابقه طولانی در تدریس دروس تخصصی این رشته ها، خود موسس کسب و کارهای بزرگ و استارتاپ هایی با توان مالی فوق العاده در تهران بوده و همچنین سالهاست به تدریس دروس مدیریت، بازاریابی، کسب و کار، تجارت، مالی، حسابداری، بازرگانی و … می پردازند. تعدادی از مدرسان رشته های مدیریت و بازاریابی این مرکز دارای بیش از ۳۰ سال سابقه مدیریت در شرکت های دولتی و خصوصی و بازرگانی بوده و خود مدیریت موسسات کارآفرینی و استارتاپ بزرگ استان تهران را بر عهده داشته و از بهترین مدرسان استان تهران محسوب می شوند.

این مرکز دانشگاهی تخصصی ترین مرکز آموزش دانشگاهی کاردانی و کارشناسی حرفه ای بازاریابی و کاردانی و کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار در استان تهران می باشد.

چارت رشته های مدیریت کسب و کار و بازاریابی

دانلود سرفصل رشته مدیریت کسب و کار و بازاریابی

کلیک کنید

دروس تخصصی رشته کاردانی حرفه ای بازاریابی و کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی و مرکز علمی کاربردی موسسه فرهنگی هنری پیشروپژوهان (واحد ۳۳):

  • مشتری مداری
  • کنترل کیفیت
  • قوانین واحدهای صنفی
  • مبانی سازمان و مدیریت
  • سرپرستی واحدهای کسب و کار
  • مدیریت بازاریابی
  • فنون فروش
  • خرید و فروش الکترونیکی
  • برنامه ریزی و طراحی کسب و کار
  • طراحی و چیدمان فروشگاه
  • اصول زنجیره تامین
  • بازارشناسی و تبلیغات

دروس تخصصی رشته کارشناسی حرفه ای بازاریابی و کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی و مرکز علمی کاربردی موسسه فرهنگی هنری پیشروپژوهان (واحد ۳۳):

  • بازاریابی و مدیریت پروژه
  • صادرات، واردات و ثبت سفارش
  • کارآفرینی و تولید
  • سیستم های مدیریت یکپارچه  IMS
  • تحقیق و توسعه پیشرفته
  • مدیریت ریسک
  • مدیریت بازاریابی کسب و کار
  • هوشمند سازی و کارآفرینی
  • مدیریت ارتباط با مشتری CRM
  • مدیریت تبلیغات و برندینگ
  • مهندسی ارزش VE
  • مدیریت سرپرستی
  • مدیریت تامین و انبارداری
  • تجارت، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

ثبت نام در رشته کاردانی و کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار و بازاریابی

مشخصات متقاضی

انتخاب رشته موردنظر

لینک های مفید

گواهی اشتغال به تحصیل

درخواست گواهی

کلیک کنید

چارت رشته ها

مشاهده چارت رشته

کلیک کنید

ثبت نام در دانشگاه

ثبت نام

کلیک کنید

سرفصل رشته ها

دانلود سرفصل دروس

کلیک کنید

کارگاه های آموزشی

ثبت نام در کارگاه

کلیک کنید

فرم های آموزشی

دانلود فرم

کلیک کنید
uast
مشاوره و ثبت نام