حقوق مدیریت بازاریابی گردشگری هتلداری طراحی لباس آشپزی مترجمی تشریفات روابط عمومی معماری کامپیوتر و برنامه نویسی قنادی امور بانکی

دوره کاربردی آزاد کانتر دفاتر خدمات مسافرتی و فروش تور

دوره کاربردی آزاد کانتر دفاتر خدمات مسافرتی و فروش تور

29 مهر 1401

دوره کاربردی آزاد کانتر دفاتر خدمات مسافرتی و فروش تور

قابل توجه دانشجویان و مدرسان محترم رشته های کاردانی و کارشناسی گردشگری و مدیریت گردشگری، هتلداری و مدریت هتلداری! رشته های مدیریت کسب و کار و روابط عمومی، رشته های مترجمی همزمان و مترجمی زبان انگلیسی و …

قابل توجه کارمندان و پرسنل محترم دفاتر خدمات مسافرتی زمینی و هواپیمایی، داخلی و خارجی، علاقمندان به کار در حوزه های جهانگردی و گردشگری، افرادی که به دنبال کار و تکمیل رزومه و مهارت هستند و یا افرادی که به دنبال تغییر شغل به یه شغل راحت و جذاب می باشند،  افرادی که به امور مسافرتی علاقمند هستند، افرادی که به دنبال یادگیری بیشتر هستند، افرادی که رشته هایی غیر مرتبط دارند و به جهانگردی و امور مربوطه علاقه دارند و همچنین همه افرادی که به ارتباط با مشتری و فروش و بازاریابی علاقه دارند: این دوره مخصوص شما می باشد.

قابل توجه تور لیدرها و گردشگران و علاقمندانی که قصد تدریس در دانشگاه را دارند! اگر شما قرار است یک موسسه آموزشی راه اندازی کنید، اگر شما می خواهید رزومه قوی داشته باشید، اگر دنبال  گواهینامه با اعتبار بین الملل هستید که قابلیت ترجمه داشته باشد: این دوره مخصوص شما می باشد.

قابل توجه دانشجویان و مدرسان و همه علاقمندانی که قصد مهاجرت داشته و برای تکمیل رزومه نیاز به مدارک معتبر بین المللی دارند! : این دوره مخصوص شما می باشد.

مرکز آموزش علمی کاربردی موسسه فرهنگی هنری پیشرو پژوهان (واحد 33) زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نظر دارد در از 15 آبان ماه 1401 کانتر دفاتر خدمات مسافرتی و فروش تور را برگزار نماید.

جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید


دسته ها: آموزشی - پژوهشی - دسته‌بندی نشده - فرهنگی - مترجمی زبان انگلیسی - مدیریت گردشگری - مدیریت هتلداری

برچسب‌ها:, , ,

uast

لینک های مفید

گواهی اشتغال به تحصیل

درخواست گواهی

کلیک کنید

چارت رشته ها

مشاهده چارت رشته

کلیک کنید

ثبت نام در دانشگاه

ثبت نام

کلیک کنید

سرفصل رشته ها

دانلود سرفصل دروس

کلیک کنید

کارگاه های آموزشی

ثبت نام در کارگاه

کلیک کنید

فرم های آموزشی

دانلود فرم

کلیک کنید
uast
مشاوره و ثبت نام